Friday, December 5, 2008

L3paK....

2day i juz get my baby(my car la)..after more than 1week kt kedai kan..td baru nk amikdh sihat dh die..hehehe..but td kelam kabut jugak bwk cuz dh biasa bwk my mom car..sll signal blh kiri..ttbe td kanan..mane x kelam kabut kan..hahhaha..after take my baby..g beli bfast..nasi lemak ayam grg(kata nk diet kan..tp mkn gk ns lemak..hehehe)..after bfast blk on9 jap..then smbg tido..
then bgn tido smbg blk on9..chat with few ppl..check email..rutin yg sama la..then ttbe aida call ajak kua..dh excited ni,ttbe she call me n say cancel la cuz at her house area ujan lbt...dh frust aku...dh la baru check,there r so many new movie k..nk tgk semua..jom la kawan2 sma watch movie with me...jom ek..esok ker...
ohya,after dinner,suddenly aiman call me ajak lpk2 minum at taipan usj b4 he back 2 sarawak..so,aku ape lg..trs la besiap..call syam,she xanswer my call(btry low la plk minah ni kan)..c elle lk,kejap kata ok nk join,,then ttbe cancel..xpela..meet aiman in front of summit,then sama2 gerak g taipan..meet syai at starbuck 1st..then we went lepak2 mkn mlm at STRAWBERRY FIELD..sedap la jgk mknn die..smbl mkn,we talk a lot of thing n bekenalan with aiman fwen,fendi..peramah gak mamat ni..hehehe..after tat syam call me back..she ask me out tmr..my answer is YES..syam!!c u tmr..kite g jalan2 ek..i'll pick u up at ur office k...

No comments: