Monday, December 15, 2008

hate but i luv u...

title cam lagu rihanna la plk kan..but tat wat i feel...
"And I hate how much I love you,I cant stand how much I need you (yeah..)And I hate how much I love you,But I just cant let you go,But I hate that I love you so"
ni la antara lyric2 lagu hata that i luv u..tp aku nye hate but i luv u..cam tah pape kan..aku benci ko,tp at d same time i luv u...any1 can help me solve this situation??benci gler...
kenape bler nk ko dtg dlm hidup aku..bler bosan..ko pergi & tinggalN aku seorg diri..how could u do this 2 me..i'm not ur toys la dear..plz la..y i never have luck in relationship...its has been few time this thing happen 2 me..dr dlu smpai la skrg...arghh!!!i hate it...
n that y la i prefer 2 be single n njoy every minute of my life..i wanna have fun with my family n beloved fwens..now i'm juz need 2 wait tilld time u miz n need me..n dont be suprice if suddenly i'll do d same thing u didi 2 me dear..
but i'm not sure weather i'm tat strong...arghh!!!...
so,moral of d story..aku nk single dlu..nk njoy puas2...
sorry la..entry kali ni cam emo gler kan...
so guys..jom la lepak2...nk hiburN hati yg lara ni...
lgpon result dh nk kua..aku nk njoy puas2 b4 result..jom!!!jom!!!
ohya..now sibuk layan youtube..byk vc best2 la plk kan..dpt gk hiburN diri yg bosan ni...
ohya..vc britney yg baru..circus,best k..hehehe...then u guys can check out this 2gurl, hiphoprox..dieorg best gler..thanx 2 aiman yg mmle kenalN aku ngn hiphoprox ni...heheheh

No comments: