Thursday, November 6, 2008

study...study..study...

lepas ilang migrain aku smlm..yes...finally arini aku dpt gk la study even skit je kan..jnji study..penin lk aku tgk investment ni..plg sakit ati..ada skln yg aku xdpt jwpn...abis mcm2 formula aku gne...thanx 2 aniz&elle 4 d support..aku nk kene cover calculation part tok arini...hopefuly i can do it...YaAllah,bg la aku kekuatan tok study...aku nk score ppr ni...-amin-
yes,smlm aku migrain cuz aku penin..byk sgt bnda nk kene setel..ngn cuaca yg panas hujan ni..lg la menambahkan kepala ku ini sakit..nsb bek la bil n sewa aku dh setel kan...penat aku,dr pagi smpai ke mlm setel hal umah..ngn kene g repair keta lg...adoi,tayar bocor la plk..dkt 2jam lbh gk la dok kt wshop..bapak bosan..dh la 2..bau rokok yg wat aku lg sakit pale la plk..2 blom bau rokok yg kt umah ni...sabar jela kan..nk wat cmne...penin aku tgk umah ni besepah...smlm dpt gk la aku kms skit blk air 2 ha...
ni nsb bek la ada bband..dpt gk ilang tensen lps study..wat luahan skit kt blog ni..hehehe

No comments: