Monday, November 24, 2008

hepy+excited+careless

today i'm so hepy like crazy..hope wat i check is true la kan..1st paklan call me and ask "ko dpt degree ke?"..i say la "what!!dh kua ker??",i'm so shock tat time n ask him how 2 check..he ask me go n check at b.islam atam mechine..then trs cr atm b.islam..after follow all d instruction..key in my ic no..suddenly kua no bil pelajar yg merupa kan no matrix yg baru..i try it twice..n i's so hepy gler la tat time smpai menjerit at my fwen "yes!!i get 2 cont my study do degree!!"..xperasan lak ada org len tgh brtr..so malu la i say..hahaha..then she ask me,"uitm ker"..i say la "yer"..hehehe..u know la if i'm so excited,suara mmg kuat gler if jerit..excited gler k..hehehe..then trs infrm my parent..juz 4 now..i hope wat i c is true la..amin..aku bersyukur sgt...hope all my fwen oso dpt la ek..

juz now i went 2 OU watch The Little Evil Scientist - IGOR ..best la jgk this movie..story bout this IGOR(org bongkok) yg only become hamba kpd doctor n prof yg jahat 2 create bnd2 yg kejam..at d end he create bnd yg sebalikY..klaka la jgk this movie..i give 4star..xrugi la if tgk...

2 comments:

wanieweng said...

wah!!! congratz!!!
ko dpt degree pe? katne?

syafiq said...

jd junior ko la