Tuesday, August 11, 2009

khas untuk semua pembace

entry kali ini khas untuk kalian yg sudi membaca dan mengunjungi blog aku..
sangat terharu cuz ada yg sudi singgah..hehehe...
as we know..that nobody perfect in this world...
and i never say that myself is perfect...aku pun byk melaku kan kesalah dan terus terang menyatakan aku ni jahil dlm ilmu agama jugak dan dlm proces memperbaiki ilmu agama ku dan juga diri ini...
seperti blog lain..blog ni aku kan post pape yg aku suka..xksh la baik atau buruk..blog adalah tmpt aku menyatakan luahan isi hati...
dan disini secara terbuka
SAYA MEMINTA MAAF JIKA ADA YG TERASA HATI BILA MEMBACA BLOG INI..
kerana sometime,ayat2 dlm blog ni agak kuang ajar la kan...
dan akan ku cuba utk memperbaiki nya ok...
beribu ampun ku pohon atas segala kesalahan yg dilakukan...
thanx...
xoxo

1 comment:

Zera Zylgwyn said...

nora faziera LIKE THIS!thumbs up~
ehe.