Wednesday, April 7, 2010

tahap menggiler yg hampir max....

d clock show 2am in d mornink..
n i'm still awake...
reason!!study IF..
subjec yg silibus beterabur..
xpaham pape...
pale dh jem cuz direct test for 3day..
ngn test IA yg cam sial xleh jwb siang td..
damn it la..aku blh jd giler kalo cmni...
Ya Allah tolong la hambaMu ini..
xpnh2 aku give-up..kali ni mmg dh hampir nk give-up..
aku xtaw nape..maybe cuz tensen pikir markah jer kot..
pdhl masa dip dlu kalo paper bederet aku leh rilek jer...
aku xtaw la nape aku stress sgt sem ni...
dgn keje yg melambak...
rasa cam xsabar je k abiskan degree ni..
(ttbe cam xnk smbg master lak cam yg parent aku soh..degree ni pon dh nk giler dibuat nye..ni kan plk master kan)...
arghhh!!!!!
berilah aku kekuatan,,
pape pon thanx 2 family n fwens yg suport aku..
thanx 2 baizura yusuf cuz sudi aja aku even melalui ym jer...
thanks 2 baity,syira,ezat for d slide...
n house8 yg sama2 berjaga study IF di awal2 pg..huhuhu
doakan aku dpt jwb test ngn bgsY siang nnt ek..huhuhuhu

No comments: