Wednesday, February 24, 2010

big apple @ segar~amat


hahaha..hope u guys not so suprice with d title..gimik je 2 nk bikin gempak kan...
weehuu...by juz stay at segar~amat..i still get 2 eat my fav donut BIG APLLE....
my fav was CALIFORNIAN ALMOND & THE ALIEN...
mane nk dpt donut yg empuk dan lazat ni kt segar~amat ni kan...
penat ooo nk tempah this donut from melacca...
special delivery juz for syafiq raduwan from baity anuar....
and she ask for barter system..wanna exchange with wat ek??
still thinking la...sepatutY xperlu balas kot..hehehe...juz kidding ek cik ty..jgn marah...
ada rezeki i'll treat u ok...
juz wait 4 d rite time n place...
n must make sure i have $$ in my pocket la..if my pocket empty..sorry darlink..
wait for my ptptn next sem la ek...
ok2..enough with all this merepek2 thing...hahaha..
currently enjoying my donut...nyum2....
c ya in d next post....byeee....

No comments: