Saturday, October 10, 2009

i am who i am...syafiq raduwan


d latest photo..ms raya la..dh makin gemok...huhuhu

i am who i am..not tyr 2 be some one..happy with wat i have know...xcare wat ppl talk about me cuz i happy with my self..n i'm proub 2 be SYAFIQ RADUWAN..hehehehe

about me..
seorg anak kpd sepasang suami isteri..
seorg abg kpd 2org adik...
seorg pelajar uitm...
seorg yg boros..
suka membeli belah@shopink..
luv 2 eat..nyum2...
like 2 hangout with fwens..
luv all my fwens..
i'll help my fwen selagi mampu la...hehe
suka bwk keta laju2...
dh tukar h/p sbyk 14x dlm idop...
memiliki sebuah kereta(my life n my soul ni)
luv 2 talk....
suke bergosip...
seorg yg pemalas....
xpandai masak...
sll mintak $$ from my parent...
luv CKin2u perfurm collection...
have 2 many cloth till xde tempat nk ltk dh...
sgt susah untuk betol2 rapat ngn org cuz ssh percaya org(after few thing happen)..
sekali benci...akan selamanye benci(if org 2 xmnx maaf)
sekali diperlakukan,...1000x akan ku balas...
bukan perampas dan xsuke perampas...
xsuke binatang kecuali kucing...
seorg yg dlu kurus kini dh gemok..
suke melayari internet...
very last minit person...
suke g class lmbt tp xsuke org yg lmbt..
selalu men tenet time lect aja kt depan..wakakaka...
wering make-up(cuz nowday lelaki pon perlukan make-up)
plg pntg..single n avaiable..hehehe
plg benci pembohong...
sekali org 2 wat jahat kt aku...100000x akan ku balas...
seorg yg sensetif...
lebih ramai kwn perempuan dr lelaki...xtaw nape..huhu

ok la..xtaw pe lg nk type..only this 4 this time..
ni pon sbb bosann.......

2 comments:

azura razaz said...

helllooo..pls..pls..pls...do my bloggg

syafiq said...

ok2..wait ek..this week i really bz..n lappy cam mengong2 skit...
tunggu ek...