Monday, March 9, 2009

role model...

ok..juz back from movie with my family..cuz we r dam bored stay at this hotel room..actually saje je dok melepak at sunway hotel ni..so buy midnite movie la..jmpe asma n her sis also watch d same movie...role model...ok la this movie...3star from me...cuz starting of d movie seyes superb bored...

d whole day i spend at pyramid..wat i do is..shopink..shopink n shopink...suddenly ada sale giler2 babi ni..maulidul rasul nye sale kot...my mata xboleh tahan tgk all d SALE board..selagi ada kedai yg tulis sale..slgi 2 akn ku msk..at d end of d day..i bought 1jeans,1cardi,1sweater&2shirt..frust giler d adidas shoe tat i wan dah out of stock...and also jam GUESS pon dh abis...arghh..tensen2....dh la xsmpt nk g british india..arghh...xpe2...sabar2..mayb next time k...cuz i need 2 save my money 4 my singapore trip end of this month...my pocket oso dh kering ni..terpaksa la ikat perut sebulan...huhuhu...

broadband dh ok cuz d shop feller give me new moderm tat much more better..at d same..bz ngn shopink..sampai lpe yg ada test this tues..arghhh..satu pe xbce lg..assign pon xsnth lg..selasa nk kene submit..bahan present pon xsetel lg..esok kene pulun kaw2 la ni...huhuhu...

ok la..gtg..c ya next time k...

No comments: