Thursday, January 1, 2009

new year celebration at dataran d' curve..









happy new year..
goodbye 2008...
welcome 2009..
last nite i went 2 d' curve 2 celebrate new year with my fwens..nazmie,puteh,zeeka,doyah n 2 fwen of doyah(kalo xslp mira&farhana name dieorg)..hehehe..
ohya..doyah g bwk ikot jln subang..jalan2 belubang2 la..huhuhu..then dh smpai d curve..taw2 jela if new year ni kan..cnfrm penuh n jem..puas la nk mencari parking..dkt sejam gk la dok cr parking jer.. 1st g dinner dlu..then lpak at dataran..penin aku tgk lautan manusia yg begitu ramai...ohya..d best thing main d snow spray..gler kan..tah bape bls tin ktorg bli..dok main spray2 je kt si2..peduli la kenal ke x org 2..hahaha..njoy gler men2 spray ni...then while waitng 4 countdown..dok lepak2 dlu la kan..yes..bungapi die cun gler...
after abis g la kt keta..lepak2 dlu..u know wat..nk kuar dr area curve 2 superb jem la..keta xgerak2 lgsg..so ktorg dok mlpk borak2 dlu la kan..hahhahan plg pntg..ada org alarN my car dgn sngajer..i think he use bnd tajam..dalam gler k..bodoh la lu mat yg wat keje 2...aku sumpah ko xsng idop k...babi jer..kalo org wat kt keta ko pe ko rasa..aku xde pon wat salah ngn ko kan...hish!!msk thn baru aku dh maki2 org ni...
ok forget bout tat..mlm td sma mengeluarN skill2 terpendam menjadi pemandu yg "baik"..
like normal la..u know me..kalo dh jem2 ni..aku menyelit2 jer..so wat..tp ssh skit la..keta besar..if i know jem kaw2..bwk kancil je..lg sng aku nk nyelit2 kan...hahaha..
after dpt je kuar ke highway..we went 2 uptown damansara..g mkn kueytiew die yg sedap..borak2 like hell..gelak2..hahahha..round 4 blk s.alam..me n nazmie tumpang umah puteh..
n pg td baru blk umah..d best thing aku dh dpt shampoo rambt..best gler..u know wat..rmbt keras gler smlm kene spray...hehehe..
ohya...my new collection of perfurm..Ck in2u POP..this was from my parent...thanx pa&ma...nnt bli lg yg baru taw...nk penuhN rak 2 lg..hehehe
semoga tahun baru ini akan kebih succes ya...

No comments: