Friday, October 17, 2008

bosan...

today is one of d very bored day in my life kot...class cancel...so i xde class till monday..terasa cam syok la plk ble g class dr dok umah ni...arini ttbe lk ramai yg sms me...cam mimpi je my phone asyik bunyi dr pagi smpai ke mlm...hehehe..today i penat gler cuz my 1st time do puasa6 di bulan syawal ni...i xbgn sahur..so paham2 jela kan...die puY penat xterkata...dgn gasrtrik ttbe...then panas gler today..kene migrain lg(thanx 2 my babe anas cuz tlg picitN my head td)...adoi,pelbagai dugaan arini..ni td after magrib trs pengsan after mkn ubat...n now i juz watch tv n on9 jela kan...ohya,juz now i watch amazing race asia s3...lucky la grop from malaysia (ieda&tania) x kene eliminated even they d last grop arrive at d pit-stop..ktorg kt umah ni yg tgk sma cuak gle tgk ms host kata "u r d last grop"..hehehehe..ohya..esok nk puasa lg..tp i dh mkn sahur la td...hehehe...so 2 my darlink G,u dun worry ek syg...insyaAllah i xkne gstrik dh esok...
syg,i nk say sorry la psl i ttbe ngamok smlm..i dun know tat u bz nk prepare 4 ur interview juz now...syukur u dpt d job u want..so u dh lg berkerjaya la lps ni n plg pntg dh xbz cam skrg la cuz ur jadual kerja dh terurus kan...i know u care bout me..sorry buat u riso psl i kene gstrik td...i promice lps ni i sahur dlu if nk puasa yer...hehehehe
i'm broke now....anyone want 2 sponcer me r???huhuhuhu...kecil tapak tangan,stadium bukit jalil ku tadahkan...hehehehe

p/s:aida,doa2kan la ktorg dpt ngn ko ek...hehehe
el,i rindu la ngn u..lama xhangout la...
manoox!!!ko jgn nk over ek...mulut jaga skit taw..hehehhe...

No comments: