Thursday, August 28, 2008

t.3.N.s.I.0.n

arghhhh!!!!i'm so tension la..dun know wat happen..mmle bus delay la..then bus rosak..pas2 kene nek bus persiaran yg cam tah pape...n u know wat..i have no class this week..if i know early 4 sure i wont b back 2 araw..i'll stay at KL n njopy myself there..so many 8tvt i can do there...but its ok la..araw pon araw la..plan 2 go penang this merdaka day...
n now i plan 2 start my new life..i already found a new house 2 move as soon as possible...OMG..i cant wait 2 move 2 my new house..tmr morning nk g tgk umah...2 my housemate(now)..i'm so sorry k cuz i want 2 move out..i can stand anymore stay at d house even u guys lh kata best la...but we still can hangout after tis..x bermaksud aku pndh kite xlh lpk sama2 lg kan...n 2 those yg ske ngata aku 2..juz go on kutuk me k..i dont care la...yg pntg aku happy ngn life aku skrg...so GO 2 HELL la 2 those yg ske ngutuk aku n yg xske aku k...
4 my degree application...i already fill up d form..cme blm muktamad je...takut la plk..huhuhuhu.....hope i'll get it k...pray 4 me guys...its 4 my future....
ok la dun know wat else 2 type..nk g amik keta kt workshop lk...anta service..nk wat sendri xtaw..i only know how 2 drive..nk jaga..anta kedai jela...huhuhu..

No comments: